Gyakran ismételt kérdések Blackberry termékekkel kapcsolatban
1) Új készüléket vettem, de nem megy a BIS, mi lehet a gond?
Ha szolgáltatótól vetted a készüléket, akkor fordulj hozzájuk, megpróbálnak segíteni, igaz Magyarországon a BlackBerry “szakértők” igen kis számban fordulnak elő. Ha pedig mobil shopban vetted, vidd vissza oda a készüléket ott bizonyára kicserélik azt! A szolgáltató ilyen esetekben NEM vonható felelősségre!
2) Miért nem működnek a gyári alkalmazások, továbbá, miért nem tudok e-mail fiókot beállítani a készülékemen?
Ez valószínűleg azért van, mert nem rendelkezel BlackBerry Internet Service-el (BIS-el) Ez egy szolgáltatás amit a szolgáltatódtól tudsz igényelni felárral, ebben kapsz mobilinternetet, amelyet a BlackBerryd fog használni. Ez általában 100-150MB adatforgalmat jelent, de ebből maximum 70MB-nyi adatforgalmat fogsz tudni elhasználni, a BlackBerry jó adattömörítése miatt! Egyes szolgáltatók korlátlan internetet biztosítanak, de egy előre megadott adatmennyiség után lekorlátozzák a letöltési sebességet! Sima mobilinternettel NEM fog működni a készülékeden a BIS szolgáltatás!
3) Hogyan tudom meg, hogy van-e BIS aktiválva a telefonomon?
Nagyon egyszerű, ha be van kapcsolva az adatforgalom engedélyezése a készülékeden, és nem GPRS lefedettségű területen tartózkodsz akkor egy szeder jelet fogsz látni a jobb felső sarokban a térerő ikon környékén.
4) Lefagy, belassul, magától újraindul a telefonom.
Ez vagy azért van, mert elévült szoftververzióval rendelkezel, vagy pedig azért mert megtelt a telefonod beépített memóriája. Mivel a BlackBerry-k a maximális gyorsaság érdekében “ramba mentik az alkalmazásokat” így a telepíthető alkalmazások száma függ a telefonod memóriamennyiségétől. Ha ilyen eseteket tapasztalsz vidd be a blackberry szervíz üzletébe és újraszoftverezik a készülékedet! www.blackberryszerviz.com